دلم تنگ است

                   

 

دلم تنگ است حیرانم چرایش را نمیدانم

پریشانم پریشانم چرایش را نمیدانم

نه در خوابم که بیدارم ولی کابوس میبینم

هراس افتاده در جانم چرایش را نمی دانم

کسی انگار قلبم را در مشت میگیرد

بخود دلتنگ می مانم چرایش را نمی دانم

نگاهش خیره در من دانم از احساس می گوید

از این افسون گریزانم چرایش را نمیدانم

پسندش نیست این چشمان رازآلود خاموشم

من این را خوب میدانم .چرایش را نمیدانم

ولی با این همه این عشق این درذآشنا را من

همیشه سخت خواهانم .چرایش را نمیدانم

دلش را ابن سیاه سرد سنگی را خدای من

نمی خواهم برنجانم چرایش را نمیدانم ..........................

فرصت عشق

                          فرصت عشق

                          فرصت برای از تو سرودن تمام شد

                          در گیر ودار عشق تو بودن تمام شد

                          فصل خزان خاطره ها مان رسیده است

                          در بستری زیاس غنودن تمام شد

                          دیگر بس است گفتن شعر از نگاه تو

                          از انتظار جاده سرودن تمام شد

                          می دانم آشنا که به قلبم نمی رسی

                          در فکر بازگشت تو بودن تمام شد

کنار میروم من از مسیر سرنوشت تو..............

 

                                  

                                      کنار میروم من از مسیر سرنوشت تو

                               اگر چه باز میشوم اسیر سرنوشت تو

                                زخاطرم نمی رود شبی که گرم وبی صدا

                                در دل مرا زدی ومن گشودم عشق را

                                 تو میزبان من شدی در ازدحام بی کسی

                                 ولی کنون که میروی برای من تو هر کسی

                                 خدا نخواست تا برایت آشنا شوم

                                  و آه آمد آن شبی که من زتوجداشوم

***************************************************