کنار میروم من از مسیر سرنوشت تو..............

 

                                  

                                      کنار میروم من از مسیر سرنوشت تو

                               اگر چه باز میشوم اسیر سرنوشت تو

                                زخاطرم نمی رود شبی که گرم وبی صدا

                                در دل مرا زدی ومن گشودم عشق را

                                 تو میزبان من شدی در ازدحام بی کسی

                                 ولی کنون که میروی برای من تو هر کسی

                                 خدا نخواست تا برایت آشنا شوم

                                  و آه آمد آن شبی که من زتوجداشوم

***************************************************

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سارینا سه‌شنبه 21 شهریور 1385 ساعت 01:11 http://www.fakhteh23.blogfa.com

دیشبم باز خیالت به سرم غوغا کرد
اتشی در تنم انداخت تبی بر پا کرد
دفتر خاطره را باز گشودم از سر
چشم گردید و یکی خاطره ای بر پا کرد
حال مستی به سرم زد شعفی پیداشد
همت عشق عجب معرکه ای بر پا کرد
چشم شیدای تو بازم شرری بر دل زد
دری از دیده بغلطید دلم دریا کرد

سلام دوست عزیزم
بسیار زیبا اپ کردی ..
قالب وبلاگت خیلی زیباست عوضش نکن .
من به روز هستم به دیدارم بیا
خدانگهدار

هستی جمعه 24 شهریور 1385 ساعت 22:27 http://delshoodegan.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوبی داری
به منم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد