دلم از این زمانه سیر می شود گاهی

 

سفر

ای دل آرام بگیر
بار دیگر سفری در پیش است
نه شمال
نه جنوب
سفری سوی غروب
باز هم رشته مهری که گسست
باز هم جام امیدی که شکست
بار دیگر
من وتنهائی شب
من ودرد
من وتب
ای دل آرام بگیر ............
سفری در پیش است
***************************************************

باور
باورم نیست که اینگونه سفر خواهی کرد
از من وعشقی تلخ
ناگهان صرف نظر خواهی کرد
گفته بودند که عشق
می کشد عاشق را
باورم نیست که تو
خانه عشق مرا زیرو زبر خواهی کرد
تو برو می دانم  لحظه تلخ وداع
زیرچشمی به من ای دوست نظر خواهی کرد
روزگاری که نه چندان کوتاه
سخت عاشق بودیم
همه جا من با تو،تو با من
لیکن افسوس که امروز 
تو بی من تنها
از همان کوچه که صد بار تورا بوسیدم
مثل بیگانه گذر خواهی کرد
تو برو اما من
باورم نیست که اینگونه سفر خواهی کرد

ای نگاهت نخی از مخمل از ابریشم

سلام ............

این شعررو به سفارش یکی از دوستان خوبم گذاشتم  ............

اگه تکراریه ببخشید ..........

واگه دفعه اوله که میخونین امیدوارم دوست داشته باشید 

 

          ای نگاهت نخی از مخمل و از ابریشم                              
                    چند وقتی است که هر شب به تو می اندیشم
 
          به تو آری به تو یعنی به همان منظر دور، 
                          به همان سبز صمیمی ، به همان باغ بلور
 
          به همان سایه ، همان وهم ، همان تصویری
                             که سراغش ز غزلهای خودم میگیری ؛
 
         به تبسم ، به تکلف ، به دل آرایی تو ...
                            به خموشی ، به تماشا ، به شکیبایی تو
 
          به نفسهای تو در سایه سنگین سکوت،
                              به سخنهای تو با لهجه شیرین سکوت،
 
            به همان زل زدن از فاصله دور به هم
                               یعنی آن شیوه فهماندن منظور به هم
 
             شبحی چند شب است آفت جانم شده است
                             اول اسم کسی ورد زبانم شده است،
 
             در من انگار کسی در پی انکار من است ،
                            یک نفر مثل خودم عاشق دیدار من است،
 
                 یک نفر ساده ، چنان ساده که از سادگیش
                            میشود یک شبه پی برد به دلداد گی اش
 
                  یک نفر سبز ، چنان سبز ، که از سرسبزیش
                           میتوان پل زد از احساس خدا تا دل خویش ،
 
                رعشه ای چند شب است آفت جانم شده است
                             اول اسم کسی ورد زبانم شده است ...
 
                  آی بی رنگ تر از آینه یک لحظه بایست ؛
                              راستی این شبح هر شبه تصویر تو نیست؟!
 
                 اگر این حادثه هر شبه تصویر تو نیست ؛
                              پس چرا رنگ تو با آینه این قدر یکی است؟!
 
                 حتم دارم که تویی آن شبح آینه پوش ...
                             عاشقی جرم قشنگی است به انکار مکوش
 
                 آری آن سایه که شب آفت جانم شده بود،
                            آن الفبا که همه ورد زبانم  شده بود ...
 
                  اینک از پشت دل آینه پیدا شده است ،
                              و تماشاگه این خیل تماشا شده است؛
 
                      آن الفبای دبستانی دلخواه تویی ...
                                عشق من آن شبح شاد شبانگاه تویی

بهروز یاسمی

 

لحظه

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین

 سلطان عشق

شهادت سالار شهیدان حضرت سید الشهدا امام حسین (ع)و علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس

                                     را بر تمام شیعیان جهان تسلیت عرض میکنم

 

شرمنده که زود تر نتونستم بیام و آپ کنم در ایام سوگواری اصلا فرصت نشد که بهتون سر بزنم

یا اینکه وبلاگ رو به روز کنم .....

*****************************************************************************

لحظه جدائی هنگامی که در چشمانت می نگرم

غمهای جهان را یکسره از یاد میبرم .هنگامی که مرا در آغوش عشق میگیری ٬احساس میکنم

بجز تو کسی را دوست ندارم ٬وقتی که گریه میکنم تو را در میان اشکهایم میبینم

ولی اشکهایم را پاک میکنم تا کسی تو را نبیند.