وقتی چیزی برای از دست دادن نداشتم،همه چیز را بدست آوردم.وقتی فروگذاشتم کسی را که بودم،خودم را یافتم .وقتی خفت را شناختم واما بازبه راهم ادامه دادم،فهمیدم در انتخاب سرنوستم آزادم.نمیدانم،شاید بیمارم،شاید زندگی مشترکم رویایی بود که تا وقتی بود، نفهمیدمش.می دانم می توانم بدون او زندگی کنم،اما دلم می خواهد دوباره ببینمش......تا به اوچیزی را بگویم که تا وقتی با هم بودیم،هرگز نگفتم:تو را بیشتر از خودم دوست دارم.اگر بتوانم این را بگویم،میتوانم در ارامش به راهم ادامه بدهم ....چراکه این عشق رستگارم کرده است .

پائولوکوئلیو(زهیر)

نظرات 2 + ارسال نظر
سارینا یکشنبه 28 اسفند 1384 ساعت 17:38 http://fakhteh23.blogfa.com

سلام دوست من
واقعا زیبا نوشتی ..
به نام خدا
سال وفال و مال و اصل و نسل و بخت و تخت
باشد اندر دو گیتی بر قرار و بادوام
سال خرم فا ل نیکو مال وافر حال خوش
اصل ثابت نسل با قی تخت عالی بخت رام .....
دوست من سال نو بر شما و خانواده محتر متان مبارک باد ..
با آرزوی دیدن شما در درجات عالی زندگی ..
خدانگهدار

مرورگر.کام سه‌شنبه 8 فروردین 1385 ساعت 20:27 http://www.moroorgar.com

آخرین اخبار ایران و جهان در بزرگترین آرشیو خبری در ایران. خبر+عکس. :: اخبار را در www.moroorgar.com حرفه ای بخوانید ::

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد